Pages

webexmathima5

magic8ball.apk

Το κλασσικό Magic 8-Ball παιχνίδι με "προβλέψεις" (τυχαίες απαντήσεις) σε τυχαίες ερωτήσεις.

Στόχοι εκμάθησης

Αφού ολοκληρώσετε αυτήν την εφαρμογή, θα μπορείτε:

  • Περιηγηθείτε στο περιβάλλον του App Inventor: Designer, Blocks Editor, ΝΟΧEmulator (ή κάποιου άλλου εξομοιωτή) 
  • Χρησιμοποιήστε σωστά τα ακόλουθα στοιχεία του App Inventor στο Designer: AccelerometerSensor, Button, Player και στα Βlocks: pick random item list, create list
  • Χρησιμοποιήστε σωστά τις ακόλουθες έννοιες του App Inventor: δημιουργία και χρήση λίστας, ανταπόκριση σε ένα συμβάν. Αναλυτικά για την κάθε εντολή για τις λίστες μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο. (για μετάφραση της σελίδας κάντε δεξί κλικ και κλικ στο "Μετάφραση στα Ελληνικά") http://ai2.appinventor.mit.edu/reference/blocks/lists.html
Αρχεία που θα χρειαστούμε για τον σχεδιασμό της εφαρμογής ένα από τα sound ένα από τα image (δεξί κλικ και αποθήκευση):

Ενέργειες
1. Είσοδος στο App Inventor http://code.appinventor.mit.edu/ 
2. Kάνουμε είσοδο με τα στοιχεία του λογαριασμού μας - 
με τον 12ψήφιο κωδικό που έχω.
3. Επιλέγω στο κεντρικό μενού Projects / Start new project= Νέο project με όνομα «magicball»
4. Πραγματοποιήστε λήψη μιας εικόνας και ενός αρχείου ήχου από κάτω για χρήση στην εφαρμογή σας. Κάντε δεξί κλικ (control-click) στο σύνδεσμο της εικόνας ή του ήχου και, στη συνέχεια, επιλέξτε "Λήψη" ή "Αποθήκευση ως". Αποθηκεύστε τα αρχεία πολυμέσων σε μια βολική τοποθεσία στον υπολογιστή σας που θα θυμάστε.

5. Ακολουθω τα βήματα του βιντεομαθήματος 5 παρακάτω: