Pages

webexmathima8

 ονομασία εφαρμογής: maths.apk

Περίληψη: Κατασκευή εφαρμογής υπολογισμού μαθηματικών τύπων και απλών εξισώσεων.

Designer mode


ΒΗΜΑ 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ Layout-VerticalScrollArrangment

Για να μπορώ να κάνω κάθετο scroll στην εφαρμογή μου και να μπορώ να προσθέσω όσους μαθηματικούς τύπους επιθυμώ. Ολα όσα ακολουθούν θα βρίσκονται μέσα στο Layout αυτό. 

ΒΗΜΑ 2: ΕΙΣΑΓΩΓΗ Layout-HorizontalArrangment

Μέσα εισάγουμε 1 Label="Εμβαδόν τετραγώνου Ε=α²" και 1 Textbox με την ονομασία στα Components "πλευρά α" και της οποίας την τιμή θα ορίζει ο/η χρήστης.

ΒΗΜΑ 3: ΕΙΣΑΓΩΓΗ Layout-HorizontalArrangment

Μέσα εισάγουμε 1 Button="ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ" και 1 Textbox με την ονομασία στα Components "ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ". Το Τextbox θα αλλάζει κάθε φορά που εισάγουμε εκ νέου αριθμό και κάνουμε κλικ στο κουμπί του ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ.

ΒΗΜΑ 4: ΕΙΣΑΓΩΓΗ Layout-VerticalArrangment

Μέσα εισάγουμε 1 Label="ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ γ^2 = α^2 + β^2" και 2 Textbox στα οποία θα μπορεί ο/η χρήστης να εισάγει τιμές για το α και το β. 

ΒΗΜΑ 5: μέσα στο προηγούμενο Layout εισάγω ένα ακόμα Layout από κάτω
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Layout-HorizontalArrangment

Μέσα εισάγουμε 1 Button="ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ" και 1 Textbox με την ονομασία στα Components "ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ". Το Τextbox θα αλλάζει κάθε φορά που εισάγουμε εκ νέου αριθμό και κάνουμε κλικ στο κουμπί του ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ.


ΒΗΜΑ 6: ΕΙΣΑΓΩΓΗ Layout-HorizontalArrangment

Μέσα εισάγουμε 1 Label="Απόλυτη τιμή αριθμού" και 1 Textbox στο οποίο θα μπορεί ο/η χρήστης να εισάγει τιμή για τον αριθμό.


ΒΗΜΑ 7: ΕΙΣΑΓΩΓΗ Layout-HorizontalArrangment

Μέσα εισάγουμε 1 Button="ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ" και 1 Textbox με την ονομασία στα Components "ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ". Το Τextbox θα αλλάζει κάθε φορά που εισάγουμε εκ νέου αριθμό και κάνουμε κλικ στο κουμπί του ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ.

ΒΗΜΑ 8: ΕΙΣΑΓΩΓΗ Layout-VerticalArrangment

Μέσα εισάγουμε 1 Label="Εξίσωση x=α/β" και 2 Textbox στα οποία θα μπορεί ο/η χρήστης να εισάγει τιμές για το α και το β. 


ΒΗΜΑ 9: μέσα στο προηγούμενο Layout εισάγω ένα ακόμα Layout από κάτω
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Layout-HorizontalArrangment

Μέσα εισάγουμε 1 Button="ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ" και 1 Textbox με την ονομασία στα Components "ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ". Το Τextbox θα αλλάζει κάθε φορά που εισάγουμε εκ νέου αριθμό και κάνουμε κλικ στο κουμπί του ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ.


Blocks 

To κάθε κουμπί υπολογισμού εκτελεί μια συγκεκριμένη μαθηματική πράξη ανάλογα με το τι αντιπροσωπεύει. 
- Με τον Υπολογισμό εμβαδού εκτελείτε η πράξη α²
- Με τον Υπολογισμό Πυθαγόρειου Θεωρήματος εκτελείτε η πράξη γ=√α²+√β²
- Με τον Υπολογισμό Απόλυτης τιμής εκτελείτε η πράξη πχ. |-5| = 5

- Με τον Υπολογισμό της Εξίσωσης εκτελείτε η πράξη x=α/β με το αποτέλεσμα να είναι σε μορφή δεκαδικού αριθμού (format as decimal number) μέχρι 2 ψηφία (places).