Ονομασία εφαρμογής: mesosoros.apk
Περίληψη: Δημιουργία μιας εφαρμογής που θα διαβάζει τις βαθμολογίες 6 μαθημάτων (θα δίνονται οι βαθμολογίες από τον/ην χρήστη και στην συνέχεια θα υπολογίζει το μέσο όρο αυτών.
* στο τέλος υπάρχει το ΒΙΝΤΕΟΜΑΘΗΜΑ 7 (youtube)
Designer mode
ΒΗΜΑ 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ Layout-TableArrangment
ΒΗΜΑ 2.1 μέσα στο Layout-TableArrangment: : Εισάγω στην αριστερή πλευρά 6 Label με την ονομασία των μαθημάτων και από την δεξιά πλευρά εισάγω 6 ΤextBox για την βαθμολογία των μαθημάτων
ΒΗΜΑ 3: Εισαγωγή Layout με 12 Label (6 για την αντιστοίχιση των βαθμολογιών κάθε μαθήματος "Μ" για ΒΑΘΜΟΟ1, "Φ" για ΒΑΘΜΟ2 κοκ. και 5 σύμβολα "+" και 1 κείμενο "/6")
ΒΗΜΑ 4: Εισαγωγή Layout για τον υπολογισμό του μέσου όρου. Περιέχει 2 Label. To 1ο περιέχει το κείμενο "ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ =" ενώ το δεύτερο Label το μετονομάζω στα Components σε ΜΣΟΣ_ΟΡΟΣ (χωρίς ονομασία στα Properties).
BHΜΑ 5: Εισαγωγή Βutton για τον υπολογισμό του μέσου όρου.
Blocks
ΒΗΜΑ6: Αρχικοποίηση τιμών. Οι αρχικές βαθμολογίες έχουν τιμή 0 (την πρώτη μέρα στο σχολείο η βαθμολογία του/της κάθε μαθητή/ριας είναι 0). Χρησιμοποιώ από τα blocks τις Variables = μεταβλητές. Κάθε βαθμολογία γίνεται μια μεταβλητή "global ΧΗΜΕΙΑ", "global ΦΥΣΙΚΗ" κοκ. καθώς και μια μεταβλητή global για τον ΜΕΣΟ ΟΡΟ.
BHMA7: Δημιουργία διαδικασίας=procedure με την ονομασία "ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ". Η διαδικασία αυτή δίνει τη νέα βαθμολογία στις μεταβλητές global που μέχρι τώρα ήταν 0.
BHMA 8: Δημιουργία διαδικασίας=procedure με την ονομασία "ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ". Γνωρίζοντας τον μαθηματικό τύπο που μου δίνει τον μέσο όρο τον αναπαριστώ μέσω των blocks. Είναι ουσιαστικά μία πρόσθεση των βαθμολογιών 6 μαθημάτων και η διαίρεση με το 6.
BHMA 9: Δημιουργία διαδικασίας=procedure με την ονομασία "ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ". Για να υπάρχουν μόνο 2 δεκαδικά ψηφία στο τέλος του μέσου όρου προσθέτω από τα blocks-maths-format as decimal number-places 2.
BHMA 10: Εκτέλεση των διαδικασιών μέσω του κλικ του κουμπιού με την ονομασία "ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ".